Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Mo-Jo Amsterdam. Meer weten? Ontdek meer
Judi
22 jun 2026 om 21:50
Even more delicious than usual
Dawid
20 jun 2026 om 18:43
Ik ben nogal kritisch als het gaat om pokebowls omdat ik ze altijd lekkerder weet te maken. Daarnaast ben ik meestal teleurgesteld in de porties als ik het bestel. Daar was in dit geval geen sprake van. By far beste bowl die ik ooit heb besteld!
Conny
17 jun 2026 om 21:36
snel bezorgd en ontzettend lekker!
Femmy
17 jun 2026 om 20:16
Goed verpakt, nog heerlijk warm en erg lekker
Judi
9 jun 2026 om 0:15
All good!
T
4 jun 2026 om 16:27
Lekker
Joep
28 mei 2026 om 19:21
Vriendelijke bezorger en lekker eten.
Natia
27 mei 2026 om 21:03
eten was koud
Rogier
25 mei 2026 om 21:55
De bezorger zei religieuze leuzen tegen mij?